آیا هر گونه درمان گیاهی طبیعی برای ادرار خونی در FSGS وجود دارد

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

آیا هر گونه درمان گیاهی طبیعی برای ادرار خونی در FSGS وجود دارد

 آیا هر گونه درمان گیاهی طبیعی برای ادرار خونی در FSGS وجود دارد


FSGS یک اختلال خود ایمنی است که با کمپلکسهای ایمنی (به طور عمده شامل IgG و C3) depositions در کلیه ها است. هماچوری در بیش از 50٪ از بیماران مبتلا به FSGS رخ می دهد. آیا هیچ درمان گیاهی طبیعی برای این مشکل وجود دارد؟

هماچوری اشاره به وضعیتی که در آن سلول های قرمز خون در ادرار ظاهر می شود. در مورد FSGS، خون در ادرار رخ می دهد با توجه به خسارات ناشی از توانایی فیلتر کردن کلیه ها. با توجه به ذخایر عظیمی از کمپلکسهای ایمنی، فیلتر کردن واحد کلیه (گلومرول) آسیب دیده است، و در نتیجه از دست دادن خون از کلیه ها به ادرار است.

اگر ما می خواهیم برای درمان هماچوری را در FSGS، ما باید سپرده کمپلکسهای ایمنی از بین بردن و بهبود عملکرد کلیه. همانطور که برای درمان های گیاهی طبیعی با چنین اثر درمانی، طب میکرو چینی یک درمان خوب است. در زیر به معرفی کلی از این روش درمانی است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک نوع از برنامه های خارجی است. هیچ عارضه جانبی به بدن انسان وجود دارد. بیمار فقط نیاز به دروغ در بستر به درمان.

طب گیاهی چینی به یک هزار نفر از اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با استفاده از میکروسکوپ، دارو می تواند به کلیه ها به طور مستقیم برسد. اثر دارو تثبیت شده است.

این توابع درمان به تنزل و روشن دور کمپلکسهای ایمنی به خارج از بدن از طریق ادرار، ترویج گردش خون، و افزایش جریان خون در کلیه ها. تحت این شرایط، خود تجدید سلول ها و بافت های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهم بدانم که آیا، هماچوری شما با FSGS را می توان به طور طبیعی درمان، لطفا با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم و یا ترک یک پیام در زیر. با تشکر برای وقت خود را!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.